Två dagar kvar..

Den 22 december, ja, det betyder att julafton är här om två dagar.

Mysigt va? Idag ska jag börja med att äta i Jensen med en vän, efteråt ska vi kolla runt och julhandla lite. Idag ska jag köpa alla julklappar. Senare på kvällen - kanske hälsa NK med lussebullar och pepparkakor.

Vet ni vad? Jag har ansökt till Robinson 2009, och de har aldrig hört av sig. Så jag är off. Haha och det visste jag ju. TV4 skulle aldrig orka med en döv deltagare med massor tolkar som hellre sola sig än tolka åt mig.

Och jag har önskat mig en lyxkryssning med en vän, och jag hoppas att jag får. Annars tror jag på att jag ska få pengar istället. Ge mig högre summor än ifjol. TÄNK ER, lyx eller svit hytt i båten. då kan livet leka ordentligt.


Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: men bara lite (a)

2008-12-22 @ 20:17:01
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0