Internet är stort, och jag menar stort!

Jag har förstått att Internet är - mycket - stort. och farligt!

Idag
satt jag på bussen från järntorget till hem. Men annars skulle jag cykla. Men ni vet - snö -

men iaf,
jag satt bredvid en okänd kille i bussen. Ja, men några minuter senare... och han skrev på mobilen och visade mig. Jag blev tyst!

Och han skrev "dinton?" (ett nickname som jag har haft i www.qx.se, men nu heter jag inte dinton längre där.)

Jag nickade, och tittade bort mot fönstret som jag satt vid fönstret. Och vågade inte titta på honom igen, tänk om han skrev igen och igen. Och han ville typ smschatta med mig. Jag ville inte. Iaf inte idag. tur att han skrev inte mer, och jag hoppade av.

lite läskigt, att han känner igen mig, men jag känner honom inte! internet är stort som sagt! Så tänk på vad du lägger ut på nätet.


Kommentarer
Postat av: frida

haha fyfan! :D

2008-11-25 @ 18:31:24
Postat av: ferm

hahhaa men nice :D

2008-11-25 @ 20:07:45
URL: http://charzlotte.blogg.se/
Postat av: moa

du skulle ha börjat prata med honom!!!!!!!! ta samma buss imrg! :)

2008-11-25 @ 21:33:06
URL: http://gardenfors.blogg.se/
Postat av: Veronica

coolt! :D du skulle ha pratat med honom :P

2008-11-25 @ 22:35:49
Postat av: Albin

Haha, jävar vad roligt. Det är en skräckjagad förtjusning i det där! ;)

2008-12-02 @ 20:23:11
URL: http://albiun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0