Ljuva Söndag

efterlyst; mitt idkortet.

och jag blev tillfrågad om mitt idkortet när jag skulle betala biobiljett med bankkort. Han sade; "Idkortet?" Jag har aldrig tillfrågad om idkortet när jag HAR den. Nu har jag inte kortet, och självklart att han frågade mig.

Men det gick ändå att betala, med bankkortet.

idags planer, baka pizza, - efter har läst bblue.blogg.se. blev sugen.

ang, idkortet - jja, jag har tappat den i fredags.

hm, nu ska jag till köket, sen får jag njuta med filmen sex and the city - med 5 min extra som aldrig setts på bion.


Kommentarer
Postat av: Ida

Ha ha, du är lite lättpåverkad du ;-) men shit vad bra, nu får jag ju lite gratisreklam för min blogg! =D



Det där med ID-kortet.. stackare. Prova med att ringa Klaras och kolla om de hittat kortet? För det var väl där du tappade det?

2008-11-23 @ 12:40:00
URL: http://bblue.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du får tillbaka den =/



Hur blev pizzan? =D

2008-11-23 @ 19:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0