Mina drömmar

Kanske ni vet inte, men iaf.

Mina drömmar just nu;
få komma in Stockholm Universitet och läsa juridik, det får bli 2011.  så det betyder; jag ska bo i Stockholm!
om
jag blir less på plugget efter student 2011. då ska jag bosatta mig i London eller New York, Manhattan och ha jobb som festfixare! eller få betalt för att festa. vore lyxigt! gå och mingla runt = lön färdigt!


Men jag vill vill vinna den drömvinsten på Lotto, just nu är typ 130 miljoner kr!  - då livet leker till 110%

  
1. Manhattan (love  hårt!, trots jag har inte varit där. men jag ska. hösten 2009! häng med, vetja!)
2. London
3. Stockholm


Kommentarer
Postat av: Askungen

Dubai !!!

2008-11-26 @ 18:53:47
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0