Restylane

"Restylane® lyfter fram ditt vackra inre jag. Med Restylane kan du släta ut oönskade veck och linjer i ansiktet på ett enkelt och ofarligt sätt. Effekten är långvarig, men inte permanent."

Botox, Restylane, sånt. Alla människor är på jakten efter skönhet. när jag träffade en kille, A - förra året. Han är vacker, 19 år. Har lite fylliga läppar - tack vare Restylane. Även han har silikon i rumpa. Rena Barbie i manliga verison, det kan sägs Ken istället?

Om jag måste välja mellan Botox eller Restylane, då skulle jag välja ta Restylane och få fylliga läppar. Alltså den håller sig bara till 6 månader. Då kan man ångra sig, och vänta om 6 månader - då Restylane försvann ur.

Titta här;

 före,

 efter.

Oj, ser ni skillnad där?!

Har funderat på att prova den, men
tyvärr jag vågar inte. Och den känns inte rätt för mig. Men visst att den "lockar" mig nästan. Ja, jag är lite knäpp idag.

Kommentarer
Postat av: frida

inte jag heller, men vi ser faktiskt bra ut som vi är nu. vi är fortf unga :)

2008-11-27 @ 00:22:31
Postat av: Ida

du är inte knäpp :) jag bokade en tid för restylane i läpparna men ångrade mig ;) får vänta lite till men sen SKA jag göra det!

2008-11-28 @ 01:32:18
URL: http://bblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0