Bells Coffee

Hej!

Idag har jag fikat med en vän hos Bells Coffee, men förut heter de Waynes Coffee. Men nu heter de Bells Coffee. Men men ja. Första gången för mig att fika hos Bells Coffee. Jag beställde morotskaka och latte med lemon smak.

Själv har jag aldrig druckit latte förut. Jag har redan bestämt mig att jag ska beställa en latte efter har hört mycket om Chai Latte var så god! Men jag ändrade mig på platsen när jag såg melon finns också. Men drycken blev inte god som jag tror. Sen beställde jag också en morotskaka (min favorit!) Men deras morotskaka var inte så god heller. Off med Bells Coffee!

Betyg; 2 av 5. och jag tror inte att jag ska återvända till Bells Coffee igen.

Ja, kvällen ska bli jättelugn för mig! Jag ska njuta av filmer med popcorn och glass till 110%! Då ska jag inte festa ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0