Kick Off

Idag fick jag komma till Kick Off (för UH-företaget, och får man lära lite hur man driva ett företag) på SF salongen i Örebro. Först kom jag lite sent med fem minuter. På inbjudningskort stod tydigt med "VAR I TID!" och jag kom inte i tid!

Först startade de med lite musik. Jaha jättetrevligt. Jag tittade på folket, och där och där. Sen kom en man, en lång man! Pratade om sitt livs resa! Jag kämpade att vakna med två ögon. Sen avslutade han med lite musik, och visade en musikvideo! Ashley Tisdale var med i filmen. Och han påstod att han gjorde den! Jaha, jävla framgångsrik då! Om det vore sanningen!

Sen visade de ett framgångsrik UH-företaget. Och de vann årets bästa! Grattis! Som jag, ska skapa ett företag. Vad ska jag göra, jag vet inte. Ni får se, och jag får se!

Avslutade med Kick Off var en film! Step Brothers med Will Ferrell! Jättekul film! *haha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0