Skräck med Jack Nicholson och Keifer Sutherland!

 The Shining - Jag har aldrig sett den, men idag tog jag den och kolla på. Och vad jag tycker. Den är självklart 80-talets skräck! Men jag tycker om den och jättebra handling i filmen, och ger den 4 av 5 i betyg!

 Mirrors - Helt okej, jag förväntade mig att jag skulle skrika högt i rummet. Men nej det gjorde jag inte. Och jag har aldrig tyckt om Kiefer Sutherland som skådespelare. Men filmen gjorde han bra insats! Så jag ändrar min uppfattning om dig, Kiefer! Du är okej. Men jag hatar 24-serien som helvete i alla fall! Betyg; 3,5 av 5!


Kommentarer
Postat av: fezi

JÄVLA AMATÖR, 24 bäst ever

2009-01-02 @ 04:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0