Lägenheten

En person har sagt att han ska flytta till Norge, så det innebär att han kan kanske hyra till mig i andra hand.

Jag ska fundera på det, om jag ska tacka ja. Men först ska man självklart kolla. Men hyran är billigt - runt 2700 kr tror jag....

Och det är i centralt, mittemot club 700 och nära krämaren. Lite otroligt, man kan bara gå ner och handla lite på Ica eller låna böcker hos stadsbiblioteket. Om man hittar inte snygga kläder till festen, då kan man bara springa till MQ/HM och köp en.

Får se om jag kommer tacka ja, ska kolla om det är snyggt. Tänk om det är pissigt lgh. Så nejtack!

Om snyggt, ja tack! nästa: inflyttningsfest! ;D

och jag ska göra lägenheten till carrie bradshaw-aktigt!


Kommentarer
Postat av: emy

hoppas att det ser bra ut så du kan flytta in ;)

2009-04-09 @ 13:59:40
URL: http://minicuore.blogg.se/
Postat av: frida

:D, håller tummarna på lägenheten!!

2009-04-09 @ 14:39:14
Postat av: Laith

hur många rum? 2a?

2009-04-09 @ 14:50:59
URL: http://stockholmare08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0