Tråkig söndag är här

Fan, när jag har hört massor om igår att det blev en lyckad fest i bögklubben.

Ja, ni vet att idag är söndag - alltid sämst i veckan - Jag vet inte ens vad jag ska göra idag.

* Kolla igenom med läxor - men vill göra annat typ roligare.

* Hjälpa pappa med flyttlådor - men jag kan inte, för att jag kommer missa DH, som jag har inte sett en av två avsnittet i tisdag när de har dubbelavsnitt.

* filmen del 2 med parodi - redan off. manusbrist.

Nja, lika bra att jag ska jobba med läxor.  Vad ska ni göra på en tråkig söndag?

Kommentarer
Postat av: isabelle

sova, har endå ont i huvet, sen kanske plugga -.-

2009-04-19 @ 12:19:52
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/
Postat av: eob

jag brukar ta bilder och egobilder. Soft mest ^^

Kolla på min blogg, rockteman som jag,flickvän å lotta tog bilder:D

2009-04-19 @ 15:12:25
URL: http://eobszone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0