Ungmamma-bloggarna

Vara pappa eller mamma till en vacker babyn som kommer till världen måste vara mest lyckligast som man kan bli!

En del har valt att bli mamma vid 70 åldern. 

 Ja, vad hände? Hon får all uppmärksamhet av media, det kallas en dyr uppmärksamhet.  

Men en del har valt att bli ungmamma, vid 15-17 åldern. Och min mamma föddes mig när hon var 16 år.
Men iaf, en del tar det som nytta att få framgångsrik blogg "en ung mamma". En dyr uppmärksamhet och hemsk!
Jag läser aldrig bloggar som "jag ska bli mamma, jag är bara 14!". Det är helt ute att vara ung mamma och bloggar! Ha titel "ungmamma" som bloggadress. Lite hemskt, skrämmande!
Tänker de bara på bloggens bästa, inte barnets bästa?

Det är självklart helt annat sak om denna person har haft bloggen i kanske 4 månader, sen får hon reda på att hon är gravid. Då är bara "grattis". Men illa är, man får reda på att man ska bli mamma. "Nu helvete, nu måste jag skapa blogg som heter ungmamma14 eller ungmamma16. "

Ni är helt ute, jag är ledsen.


Kommentarer
Postat av: ferm

sant.

2009-04-10 @ 15:47:29
Postat av: Andreas

Åh jasså? Kul att höra! Ja jag är tillbaka som vanligt nu hehe :) Lägger till dig på blogglovin, alltid kul med killar som bloggar för en gångs skull!



Ha en grym Fredag!

2009-04-10 @ 17:15:22
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

SANT!

2009-04-12 @ 22:21:31
URL: http://madeleeinep.blogg.sed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0