Vecka 14 - Cpigast week

Må jag säga - vecka 14 - konstigast vecka som jag har haft.

i tisdags 31/3 - förfest hos verro, sen utgång i Satin. Riktigt kul kvällen!

nästa dag drog jag inte till skolan, mådde skit, antal sovtimmar minskade kraftigt under denna natten. som jag tänker efter - jag skulle komma till skolan. eftersom mentorn blev så orolig och kontaktade mina föräldrar. Jag tänker, ah, sönder.

Jo, mentorn krävde drogtest! Jag gapade, jag tror knappt att min mentorn skulle tro att jag går runt och knarka mig ihjäl.

Men jag tackade ja till testet, det förvånade honom. Ja, det blev negativt självklart.

ja, sen i fredags - utgång i stället, kiss kiss bang bang - där heteronorm försvann hårt. nice kväll. men en störd kille med grå tröja följde hela tiden efter mig. Men han är nobbad.

Sen åkte jag hem med buss, typ 02.20. Då träffade jag FG, som vanligt (alltid, zz). Men första gången någonsin - han pratade med mig. lite sönder.

FG? Bara Veronica vet vem han är ;) en av fyra killarna i Risbergskaskolan som vi har döpt dem med egna namn - Trollen, Ken, Elak och FG.

Nej, nu får det räcka med inlägget idag. Men ni, jag ska äta sushi idag. Spännande!


Kommentarer
Postat av: ferm

hahahha "Elak". jag vet nog allt vem du syftar på! ;D

2009-04-10 @ 17:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0