Bondegården, nej tack!

Kan ni fatta?! Jag hatar myggar! Jag har typ 20 myggbett där och där.
Ryggen, armen, skit! Men till och med min läppar! Jag skojar inte.

Samt, får jag känna på hur känns som ha en "restylane" läppar. Eftersom den blev
lite svullen läppar en stund. En aha-upplevelse. Eller pi som alla säger. Pi!

Men jag kan tacka att JAG bor i city, inte i jävla bondegården.
Då skulle jag dö för längesedan, men visst söta med djur. Men jag är rädd för
kor, häst, höna. Men jag är inte rädd för buss, tunnelbana. Tur är det!



Visste ni hälften av alla män som växt upp på bondgårdar i världen har haft
sexuella kontakter med djur?

I city knullar vi med människor, men tydligen i bondegården lever i
egen värld.


Kommentarer
Postat av: samantha

har du testat frossle? tjänar bra där ;P haha nej men du får säkert massa kåta brudar efter dig :P

2009-08-06 @ 12:24:14
URL: http://ultimatablondin.blogg.se/
Postat av: Jono

Var har du bevis nu om hälften av bondare har haft sex med djur. Var finns texter som talar om det? Annars tror jag inte på dig..

2009-08-06 @ 15:11:39
URL: http://jono89.blogg.se/
Postat av: mariana DG

haha men usch de kan inte stämma

2009-08-06 @ 19:57:21
URL: http://andresbabiie.blogg.se/
Postat av: jennica

haha, jag älskar båda stan och på landet ;p bor på landet i norrland med masssor kossor, hund, 11 katter och 4 hästar :D det e skönt att vara på landet men city är ändå bäst :)

2009-08-06 @ 21:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0