God morgon

God morgon, emos eller brats folks. Eller en aning normala folks!

Jag var så trött igår, och somnade skitsnabbt. Fallade in drömvärlden typ direkt.
Har drömt konstigt, att jag missade bussen typ minst tre gånger. Jag blev rädd i morse,
för att jag ska åka buss imorgon till Stockholm. Tänk om jag missar?!

Men innan till stockholm ska jag ... fixa rummet, som är riktigt kaos.
Sen ska jag ringa några samtal, tack gude texttelefoni.se finns. Och tvätta kläder.
Man vill vara festsnygga imorgon.

Men jag har kommit på en sak som är lustiga...


när jag vaknade, så det alltid stod över 45-50. Så det finns typ 45-50 nattugglor eller
morgonpigg människor. Hur lyckas ni vakna så tidigt och kolla min blogg?
Tips tack?  OM alltså hur kan man bli morgonmänniska.
Kan du, så jag kan också. Kanske.

Kommentarer
Postat av: frida

nej vi FÅR INTE missa imorn allvar ;)

2009-08-11 @ 14:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0