God morgon

God morgon!

Nu sitter jag här och kolla flitigt efter klinken. I Stockholm låter bättre, jag vet inte varför.
Där finns väl stora utbudet om vissa saker som jag vill ha.
Här i Örebro suger rätt banankuk.

Jag blev chockad över att det är billigare med fylla läppar med restylane än
bleka tänder. Det borde tvärtom
, eftersom jag vill börja med bleka tänder först.

Men trust me, jag ska inte ändra mycket.
Kritvita tänder är alltid snyggt och fräsch ut!
Lite fylligare läppar är nice, men det kommer ta bort ur kroppen efter fyra månader.
Så man kan liksom ångra sig.

Jag tycker att dagens samhället är så emot mot skönhetsingrepp, jag menar
alla får bestämma vad man vill göra med kroppen. En del vill ha hål i öronen, en del vill ha
en drake-tatto på ryggen, en del vill göra bröstförstorning.

Låt dem vara, om de vill bli snyggare. Så får de göra så!

 


Kommentarer
Postat av: Askungen

Amerikanska, vita och onaturliga tänder - bangsnyggt

2009-08-07 @ 06:41:51
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0