Helvete nej till barnaga!

Jag blir arg, fyfan arg! I nya zeeland ska ha en folkröstning handlar om - får vi slå våra EGNA barn?
Är det normalt? Nej!

Jag vet att vi människor är vettigt i huvudet, och tacka nej till den folkröstningen.
Om de ska tillåta barnaga. Då ska jag se till att det är tillåtet med vuxenaga.
Eller föräldrar-aga, så barn har rätt till sparka pappas pung eller bita mammas bröstvårta.

Jag gillar inte barn, jag hatar om en sju åring pratar med mig ute. Men här gången
står jag på barnens sida. Kämpa emot barnaga!

Jag tror att ni känner igen boken "pojken som kallas det"?
När jag läste den, jag fick en stor ilska. Det var nära ögat att jag flygde till
USA och skulle vilja slå mamman jävla hårt tills hennes ansikte blöder rejält!
Annars är jag lugn kille, inte våldsam kille. Men här fallet är undantag.



Läs mer om denna artikel http://www.expressen.se/Nyheter/1.1662843/de-rostar-om-att-tillata-barnaga

Kommentarer
Postat av: linda

pojken som kallades det böckerna var de bästa böcker jag någonsin läst. så fyfan vridigt!

2009-08-07 @ 00:20:47
URL: http://gommish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0