Historisk of Party

Hej!

Jag hade jättekul igår, och snackade med nya folks. Även drack en del...
Men jag blev inte så full som ni trodde va? Eller en aning full.. Okej.
Jag erkänner.. och jag har tagit med pinkle...


fia och ida har valt att posera inför pinkle.


även tess och jojjo..


jag med bronner och eob. vi höll falla in berusadsvärlden med drinkar.


en typiskt AA-möte med alkoholstillstånd.. ;)


tack för skönkvällen, julia och andra folks.

ja, det finns mycket mer bilder i kamera.
men ni har ju här på BLOGG.se, inte bilddagboken.se...
så jag är ledsen. ;)

Kommentarer
Postat av: Eob

what, min hår är sönder.

2009-08-29 @ 20:53:49
Postat av: julia

tack själv! :)

2009-08-29 @ 22:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0