Jag är inte ens madonna...

Hej hundratals läsarna!

Ja, jag har varit Ikea med Robin, Emy och Eau.

Men jag måste tala om det är lite farligt med internet - igen!
Innan vi åkte till Ikea, satt vi självklart på bussen.

En gubbe satt typ mittemot mig, han glodde som fan.
Det gjorde mig... konstig. Men några minuter senare skrev han på mobilen;
"Jag såg dig på qx, var det du?"

Jag nickade snabbt och vände om. Jag är inte ens känd. Eller
han syftade på mr gay sweden-tävlingen. Men hallå? Jag är inte madonna!

För några månader sedan;


tydligen att jag är madonna för de har lågt iq som fan.

men gubben som frågade mig, han har insett snabbt att jag dissade
honom hårt - fuck jävla gubbjävel, håll dig till 40 åringar. inte mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0