Lite om bloggvärlden....


vad händer?

Ja, nu börjar folks tröttna på Blondinbella, hon skrev i sin blogg "har sveriges största blogg."
men nu ligger hon på tredje platsen..


Pinsamt av Blondinbella, går i sin tro att hon har fortfarande sveriges största blogg.
Nej, men du har fortf sveriges tredje största blogg... *hoho*

Men fatta att Kissie slår Blondinbella, vem skulle tro?!

edit; jag vet att jag har tagit bort ett inlägg om blondinbella
och hennes leende.. eftersom hon har medverkat i mr gay sweden som juryn.
men min blogg och min åsikt - right!


Kommentarer
Postat av: adam lagerström

hon är fortfarande den största och den bästa..

Följ gärna min blogg också, vore jättekul. bloggade förut och var jätte uppskattad bloggare. Vill ha det så igen, titta in och följ mig. Behövs det inte fler killbloggare ?

2009-08-24 @ 16:38:06
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0