Mercid hissar....


Visst, det är ibland att ni behöver läsa snällhet, på sistone har jag dissat
massor saker. Alla gillar dissa än lära sig uppskatta saker i livet. Det är sant!

* Brats killar
, kanske ni tänker att de är lika jobbiga. Nej de är bättre än Emos.
De tänker på att leva livet, festa, ha assnygga kläder. Men Emos, ja. De har tråkiga kläder, mörka livet.
Nej, hellre fler Brats än Emos!

 

* Singellivet, jag gillar. Man kan dejta runt, men jag menar inte knulla runt.
Men det är skönt, att man kan stänga sin känslor och HA kul! Man tänker bara på
sig själv - egokick hårt! Men love is pain.

* Pengar,  alla vet att den ger inte lycka. Men den ger mig lycka. Jag har inte förstått att
JUST jag har slösat över 10.000 kr under månaden. Kanske det låter sjukt. Men
jag ska gå på kursen och lära mig hantera pengar.... Men jag gillar shoppa och det ger mig
kick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0