More Dokumentär, please!

Mer Dokumentär till folket! Jag tror att jag blir förälskad i dokumentärfilmer nu.
Folket i dokumentär som har upplevt - mer verklighetstroget like jag hårt!

Just nu tittar jag på flickor med Tourette. Kan säga att jag tycker synd om dem.
Snart ska jag titta på Home, den handlar om jorden. Det visar att
vi är jävla skräp på att sköta miljön. Skyll på oss, inte på gud. Gud finns inte för helvete!
Varför Gud stoppar inte växthuseffekt?!
För att guden och vi älskar
värmen och förevigt sommar. ;) Om gud finns.

Men ni måste se dokumentärfilmer mer, men undantag Bruno.
Jag blev så rädd igår när jag tittade på Bruno. Mycket homofobiska!

Ja, njut av verkligheten. Det är bäst!


Amen!

Kommentarer
Postat av: julia

håller med, det e för lite med dokumentärfilmer - irriterande! mer med de, typ!

2009-08-07 @ 21:24:20
URL: http://skrattkramp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0