Nattbloggning - dyrt att vara en tonåring



Pengar styr tyvärr, ja. Jag måste betala 3000 kr härhemma. Men jag
vill inte. Kanske det låter som jag är bortskämd unge. Men det var jag inte.

Jag behöver pengar. Och spara till framtiden, högskolan kostar ju!
Tänk er att jeans kostar ju 700 kr nu för tiden, snygga t-shirt kostar upp till 500 kr.
Bra skor, jag menar att det ska kosta över 500 kr. Under 500 = kass skor!

Ja, det är dyrt att leva som en tonåring.
Kan inte de inse?! Det är ju
allvarigt problem som jag har!

Ärligt talat, jag hellre slösa pengar på bleka tänder - de kostar
runt 3000 kr. Fyndigt? Ja!


Kommentarer
Postat av: Jens

Men snälla du, en t-shirt för 500kr glöm det. Man kan få snygga t-shirts för hundralappen och snygga jeans för typ 400kr. Och skor kan man fynda lätt för 200-400kr. Det är du som är lite dyr i drift Johan.

2009-08-18 @ 19:42:07
URL: http://metrobloggen.se/jens

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0