Nybliven cigglangare..

Haha, eller ska jag säga Eh..
men i alla fall.. jag var sjukt sugen att köpa godis.
Så jag gick till affären, men precis skulle jag gå in.
Då kom en av två killar till mig och pratade med mig.

Jag sa "hör inte." (jag är ju döv?)
men de pekade sitt ciggpaket och gav mig 100 kr.
Ehrm - det betyder att jag ska langa dem med ett ciggpaket.

Men gjort är gjort! jag har tydligen glömt mina hjärncellar hemma.
men första och sista gången för mig att langa till OKÄNDA killar.


våga vägra langa till 16 åringar! men idag har jag gett dem framsteg till beroendet.


Kommentarer
Postat av: adam lagerström

sv: det kommer inte vara ås i början men hoppas på senare.. hjälp mig gärna att sprida den :D



Jag är en killbloggare som bloggade förut, var väldigt uppskattad men var tvungen att sluta. Nu har jag börjat igen men vi ha många läsare, ska nämligen snart börja tjäna på bloggen och vill då ha folk som tittar mig. Följ gärna mig, vore superskoj ! Det behövs väl fler killbloggare ?

2009-08-26 @ 22:58:41
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/
Postat av: Laila

haha ja okey =) jag vet inte när jag tycker att det är okey.. det är svårt tycker jag :P men gillar inte småtjejer som är överspacklade :P

2009-08-27 @ 02:25:40
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: muffinsmartin

Det är toppen! Hur känns det inför din restyle grej då? :P

2009-08-27 @ 08:49:20
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0