Oh my gay...

Haha, jag är kanske bitch men de är så dum?!
Jag skulle till Göteborg och festa runt under helgen. Men jag valde att vara hemma.
Ni vet ekonomi skriker så fan.

Men iaf, vi skulle till en nattklubb - men de har 20 åldersgräns. Vilket tråkigt!
Men jag chansade och mailade till dem om jag kunde komma in för att jag
kom trea i mr gay sweden 2009. (Är bara 19 år!)

Gissa vad?!! De sa visst, vi skriver upp ditt namn. Välkomna!

Haha!
De måste hålla sig till åldersgränsen, spelar ingen roll om kungen är under 20 år.
Då får han ändå inte komma in. Vänta nästa år, helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Kim

De e bra de! :)

För de e alltid lika trevligt att läsa din blogg! :D

En av dom jag kollar dagligen! ^^

2009-08-08 @ 17:37:26
URL: http://lundeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0