Urk, vad pinsamt...

Jag läste runt för några dagar och såg en blogg -
en brat kille med mycket vax i håret. Men han hade en frågestund
för några dagar sedan. Och han skrev svaret, ja det intresserar mig inte.
Du vet att flesta kan verkligen inte blogga... men jag läste ändå..

Och en fråga dök upp såhär;

jag gapskrattade, lilla bratkillen skryter om HANS "bekant" som råkar
heta viktor piepenburg. jag tycker att det är bara pinsamt att skryta om en vän.
Lär dig en läxa; man skryter inte om vänner, du är pinsam.
Och du bor i örebro också. aj!

men ett stort plus; du gjorde att dövhet synas.. tack! SDR* hälsar
tacka också. Puss.

* sdr = sveriges dövas riksförbud...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0