Om höstkläder...



om höstkläder... Jag har alltid tyckt att höstkläder är bäst på hela året.
Tjocka kläder, det känns mer mysigt. Men nu i år har jag kollat igenom
H&M. Det ger mig inte sugen att köpa höstkläder. För att det är fult...

Låt mig att sommar ska kvar tre månader till, så vi kan fan vara
lättklädda och snygga. Visa mer hud! Passa på!

Men vet ni att höstkläder finns redan på butiken - tjuvstartat?
Lika bra att handla nu och köpa de snygga, innan fula kläder anländer
till butiken. Men H&M har inte snygga kläder nu i år - dissad.

Ska kolla i MQ, istället. Men kom ihåg att lila är höstens färg!

Våga vara lila! Kan säga att det är sjukt snyggt med lila skjorta med en svart
väst till festen. Wow-känsla är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0