Jag är hemma nu ;)

Sjukt att jag noll uppdaterar mer än ett inlägg igår och noll idag (nu är första).
Ändå besatt av er och massor klick idag.
Välkommen? Jo..

Kan säga att igår är rätt sjukt, samt skit roligt!


plöstligt var jag i festen och extremt alkoholspåverkad..


ja, vi kom för att fira laith ;) snart är du 18 år. grattis.

sen fick jag dubbla dos av alkohol..


ni kan avgöra om jag har fått överdos av alkohol? tänkte på tröjan -

den var helt blöt? ..


men senare pinkle dog helt, ni vet att hur mycket jag hatar den.


MEN tack för kvällen, och jag fick sova hos dig, Bronner. Puss!


Kommentarer
Postat av: FFS!

första 2 bilderna ta bort :O

men den tredje OK ;)

2009-08-14 @ 15:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0