Visste ni?



* Jag har haft två seriösa förhållande (en tjej och en kille) - ja jag var
kär i tjejer när jag var yngre än jag är just nu. Men fråga mig inte om jag är bisexuell.
Man blir kär i personen, inte i jävla könsorgan...

* Att jag sitter i en styrelse som kallas Örebros dövas ungdomsförbund. ÖDU.
Kanske en del vet, men ändå. Jag gillar det, och snart ska jag bilda en grupp inom ÖDU 
som jag ska avslöja senare... Kan säga att jag är politikintresserad... ;)

* Har en nära i familjen/släkten som lider av alkoholism. Jag kan fortfarande inte fatta
att det är så... beroendeframkallande från alkohol. Det är skrämmande.

* Har upplevt min mammas student. Ja, jag har en ung mamma.
Det känns konstigt att jag har upplevt hennes student, om några år ska hon uppleva
min student!

Kommentarer
Postat av: YAIYA

"Men fråga mig inte om jag är bisexuell.

Man blir kär i personen, inte i jävla könsorgan..."



SKITBRA!

2009-08-10 @ 16:24:19
URL: http://ymperia.com/yaiya
Postat av: isabel

går du i denhär skolan i örebro för hörselskadade/döva? lite nyfiken bara eftersom jag själv är hörselskadad och har tänkt på att gå där :P



bra blogg btw :)

2009-08-18 @ 23:57:23
URL: http://izbael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0