Lördags


vill bara tala klart och tydligt. ja, jag festade i lördags på å5 som flesta döva var där.
En del tkr att det är fel av mig att jag festade trots jag var VICE ordförande i
ÖDU. Sen dessvärre, att jag blev för full


Från början jobbade jag lite. sen tog jag "ledigt" och festade.... Och det blev för
mycket alkohol, ja.
Men inte ofta som jag festade jävligt hårt som i lördags. Och jag
tror väl att ni känner VÄL till att alkohols "effekter". Ibland kan man få för mycket, vad
kan MAN göra? Ibland vill man festa hårt! ;)

Jag erkänner... att jag drack för mycket. (klippen bevisar jättebra...)
och jag drack JU två vattenglas inne å5 också!


Kommentarer
Postat av: JooBoo

näädå, tycker de är helt okej att du festade.. du hade det ganska roligt ser jag. :D

2009-12-15 @ 16:20:09
Postat av: Nicholas

Herregud, alla vi bestämmer själv vad vi gör på fritiden utanför arbete/skolan/föreningsliv.

Festa hur hårt du vill, vi har vårt fria möjligheter i livet. :)

2009-12-15 @ 17:26:04
URL: http://mrnicholas.blogg.se/
Postat av: mallan

Du är bara mänsklig. Bara du är medveten om det :)

2009-12-17 @ 15:17:01
URL: http://fabriksflugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0