Ett år sedan...

.. har jag skrivit 12 punkter som vad jag ska göra under 2009. ;)
Ska bara skriva ner vad som jag har lyckats med. Det är roligare att läsa så!

tror att jag blir pwnd nu! ;) jag har inte trott så högt på mig själv förra året.
men har ju vågat ansökt mig själv, och kom in med -
third place of the sweden 2009 ;D

I like stureplan ;) enda stället i stockholm som man kan festa loss.


Ja, jag får 8000 i månaden, vilket skönt. Men jag får dem "gratis". ;)

Ärligt talat, 3 av 12 är avklarad.. För lite! Måste bli bättre inför 2010!
med nya punkter.


Kommentarer
Postat av: bea

sv´: Javisst blir det strömpis på fredag :D

Men skulle inte du komma o klippa dig ? :)

2009-12-16 @ 17:44:09
URL: http://apieceofsisters.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0