Ska träna... (hoppas jag orkar)


nej, men det är visst snyggt med en vältränad kropp?!

Jag var kissnödig hos en kompis, så såklart ville jag kissa. Så jag gick in toalett.
Efter några minuter såg jag vågen. Så jag testade mig hur mycket jag vägde..
andas.. andas. "mercid, du väger 60 kilo nu!"
jag blev rätt chockad. 10 kilo har gått
upp.. Jag har alltid van med mina fina femtio kilo.

Så jag har vaknat upp, och inser att jag måste göra åt vikten innan
jag lider av svårfetma...


Och jag ska köpa ett gymkort.. bra va? Så jag kan bli lika snygg som..

perfekt, solbränd och så vältränad.. det ska jag bli!

Kommentarer
Postat av: emy

xD

2009-12-23 @ 01:08:07
URL: http://iamemy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0