Demi-vegetarian

Visste ni att det finns halv vegetarian? Då äter man bara vitt kött (fågel och fisk).

Ja, jag ska börja dagen med att vara demi-vegetarin. Det ska bli kycklingkorv och pasta vid lunch! :D



edit; när jag ser bilden, då tycker jag att bilden skriker "glad påsk" på något sätt!
och visste ni att efter sportlovet, då är bara sex veckor kvar till påsklovet. efter påsklovet typ ungefär sju veckor kvar till sommarlovet om jag räknar rätt och hoppas det.

plus 108 dagar kvar till sommarlovet, lika bra att jag ansöker till big brother och när jag kommer ut som en vinnare. då är sommarlovet. härligt ;D

Kommentarer
Postat av: frida

shit.. tiden går väldigt fort!

2009-02-15 @ 15:28:50
Postat av: Albin

Jadå, en helt Ok dag vad jag minns! :)

Ska du vara med i BB!? ;D

2009-02-15 @ 20:14:32
URL: http://albiun.blogg.se/
Postat av: mallan

nja, har hört talas om dem-veggie- tycker att det är fel att få säga- hellre säga "halv köttätare" ;)

för att våta djur och djur med fjädrar är av samma värde som de djuren av päls;)

2009-02-17 @ 13:56:48
URL: http://metrobloggen.se/mallansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0