Döden

Ja, jag har rätt! Heath Ledger vann!

Peace!

Jag läste en del bloggar idag, och fastnade en blogg förut. Men idag läste jag den igen, bloggen handlar om mammas son har tagit sitt liv. Han var bara 15 år. Det gjorde ont att läsa. Hans mamma mår jättedåligt och skrev varje inlägg att hon saknar honom. Det har gått två år sedan. När jag läste den första gången då grät jag massor. Det måste kännas jobbigt.

Jag tror att det är värst att förlora ett barn, urrk!

Sen tänker jag efteråt. De som tagit sitt livet av sig skulle kunna lätt oscar för bästa skådespelare! De spelar jävla bra så vi märker inte att långt inne i dem mår de piss! Men spela bra, älska andra, vara som man brukar.

Men jag läste bloggen, där som mamma förlorade sonen. Jag blev förvånad, att hans son var så ung och har tagit livets största beslut - döden! som man kan inte ångra.

Men har läst lite innan, det tydde på hans f.d flickvän som orsaken till hans döden. Hans f.d flickvän tog livet av sig också. 10 veckor senare tog han livet av sig.

Nej, det får räcka idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter han i bloggen?

2009-02-23 @ 20:18:25
Postat av: Jojjo

pratar du om johan och zandra, eller hur?

2009-02-23 @ 21:55:59
URL: http://heyitsjojjo.blogg.se/
Postat av: ferm

ja hit med adressen då? :)

2009-02-23 @ 22:05:28
URL: http://charzlotte.blogg.se/
Postat av: frida

hemskt. ge hit adress!

2009-02-23 @ 22:17:03
Postat av: Eob

Hit med adressen!

2009-02-24 @ 11:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0