Från tvättmaskin till Jensens, även jesus också.

Jag läste nyss om tvättmaskin, jag ville bara säga. Jag vet inte om det låter konstigt men ja. Jag har aldrig tvättat mina egna kläder under 18 år eller snart 19 år.

Lite chockande när jag tänker så. Men min mamma gillar att tvätta, även min pappas flickvän. Så det blir en rutin för oss att de tvättar, och vi städar rummet.

Och jag får inte flytta hemifrån för min pappa, för att jag kunde inte tvätta. Jag måste lära först, sen får jag flytta hemifrån.

Men jag är ju myndig, men för min pappa tycker att jag är inte myndig för honom. Så länge bor man hemma är man inte myndig. Han sa det iaf.

Nej, jag ska visa för min pappa. Jag kan bestämma över mig, till ex. Jag kan gå och gifta mig. Ni vet att homosexuella får gifta snart? Vad tycker ni om? Jag är inte för eller emot. Men jag tycker att det passar bättre om man gifter borgligt. Men i kyrkan är allt läskigt. Jesus tittar på och man undrar om han är bisexuell också?



Nu får jag gå ut och äta lunch på jensen med en vän.


Kommentarer
Postat av: Jessica andersson

nej jag har faktiskt inte sett den men jag har hört att folk tycker den är bra :) tack för tipset!

får bli att man ser den någon dag

2009-02-20 @ 13:20:25
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0