Sweden next top model?

Fettisdagen, ja. semla, semla som gäller idag. Snart ska jag mumsa en semla till.

 -

Laith ville att man ska gå till radiodays, där håller en modellantagning. Men hallå? Ska jag ansöka? Men byss jag call.

Man gick in radiodays, och en trevlig tjej gav oss pappret som man ska fylla på. Ålder, bo, telefonnummer. Så och si.

Ja, sen kom en frågan på pappret "Kan du tänka ta bilder med badkläder/underkläder?". Ja, jag ritade ett kryss på. Så det betyder att jag kan tänka mig. Men jag vet att det kommer inte ta mig så långt till tävlingen ändå.

Sen gick man till en rummet med många tjejer och killar som väntade på sin tur att bli fotad. Sen var det mitt tur, man ska stå med sitt namn på pappret och riktade mot kamera. Klick
Sen stod jag, vad ska jag göra, jaha. det var en kroppsbild när hon har redan tagit bild. försent. Så jag har kanske poserat skitfult.
Sen sade hon att hon ska ta ansiktsbild. Okej. ska jag le eller mina sura miner? Så jag tog mina sura miner, det var kanske säkrast så.

Sen var allt klart, hon gjorde en tumme upp. Ja, sen Robin kom in och gjorde detsamma som vi.

ni som undrar efter adressen, så finns här nu.
men det är inte blogg.se, bloggen är i lunar. alltså krypin, ni vet. det är så bekant för er. lunarstorm - före detta kända mötesplatsen. men inte nu längre. facebook som gäller.

Johan; _JohanMedEttJ_
Johans mamma; Mamma_Kathi
Zandra; Busiiiga_Flikkan
Zandras mamma; MammaMiaPerrault

Kommentarer
Postat av: Anonym

sorgligt :'(

2009-02-24 @ 20:22:16
Postat av: Jojjo

brukade läsa deras blogg förut, men inte nu längre. brukar inte vara inne i lunar.

2009-02-24 @ 20:45:18
Postat av: Murray

hej Johan! :D



ah ansöker du till modell? vilken tur att du lyckade det. själv vill jag också bli xD

2009-03-06 @ 17:11:11
URL: http://deafmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0