Utgång

Med sötaste Emy, det blev kul kvällen. Tack för kvällen =)

Träffade en del där, bekanta som nya. Men just nu letar jag som en galen dam efter vimmelbilder. Jag vet att vi har blivit fotograferad vid tre ggr. Och noll bilder på oss. Har letat också på efterfesten.com. Lika noll där.

Men men, enda bilden på oss, innan vi åkte ut och shaka loss.



Men jag såg en bild, som jag vet att jag har sett honom, men vart?!

 känner ni igen? det gör jag, men kunde inte hitta minnet. ska leta vidare i hjärna.

(sorry, om du ser här, jag menar inget illa att lägga ut på er. bli stolt istället.)

edit; AHA cafékillen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Killen till vänster finns väl på Risbergskaskolan?

2009-02-21 @ 16:07:22
Postat av: Laith Foad

ja, han i risbergska

2009-02-21 @ 16:39:01
URL: http://stockholmare08.blogg.se/
Postat av: Anonym

a, han t vänster är kafekillen på risbergska :P

2009-02-21 @ 17:11:49
Postat av: yelena

ja det är den gullige cafekillen, han heter george :)

2009-02-22 @ 19:12:05
URL: http://yelenay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0