Åldersgräns

visste ni, att vissa i sverige har åldersgräns för red bull? ännu en sak till att längta efter bli arton.

jag tycker att vara arton är rätt skönt, jag kan gå ut och ta en drink, man kan gå på olika pub, handla cigg och lotto, jag kan fan gifta mig. kan bli statsminister, men jag kan fortfarande inte köpa vin. tänk om, jag blir statsminister, man ska fan fira  med vin. nej då måste jag be göran perssons fru att langa fram en vin till mig. lite märkligt. man kan bli statsminister, men inte handla alkohol på systembolaget.

nej, nu ska jag gå och plugga. ni som läser här. ni får ha en trevlig söndag idag. ciao!

Kommentarer
Postat av: jennica

hahaha, ja märkigt att man kan bli statsminster men inte köpa på systembolaget ;p åh, gifta! :D haha.

2009-01-12 @ 07:48:28
Postat av: Daniel

VA? ¨Kan man inte köpa vin när man e 18 i sverige??? 20 eller? det skulle vara skandal här i finland!

2009-01-12 @ 18:46:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

www.rostavid16.nu



johan! :D

2009-01-12 @ 20:47:36
URL: http://www.ihagnell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0