Ljuva helg!

nu är helgen här, det känns skönt! nu kan jag vila ut, och måste,måste och måste skriva klart om "jag själv i samhället" och Grand Canyon.

Då har jag tänkt att jag ska lägga min tid på skolarbete under helgen.

Nej, jag ska inte förvandla här till skolblogg. nej never.

Ikväll ska jag njuta av bastu och solarium med några vänner. efteråt ska de bli pizza. har redan bestämt mig. vesuvio med beaniesås. men tidigare har jag alltid ätit vesuvio med vitlökssås.

men en kväll i corner förändrade min pizzasmak. ;)

Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

ahhh nice gott med pizza

2009-01-09 @ 21:50:25
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: frida

mysigt med bastu o solarium :)

vesuvio med b-sås love, så rätt! mumsigt..

2009-01-09 @ 23:55:30
Postat av: Pillan

wowha, visste inte att du har en blogg.. men allt väl? :) minns mie? :D

2009-01-11 @ 03:02:53
URL: http://pernylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0