Nytt schema



då hittar du vart jag sitter, bra va?

men jag börjar 08.00 på tis, tors, och fre. då måste jag hinna med busstid 07.20 istället för 07.40 som jag brukar åka med. det låter tungt, sovmorgon är långt borta nu. slut med snooze med trettio min, nu måste jag bara vakna direkt. hoppas att ni lider med mig. nej, jag får längta till våren. då kan jag CYKLA. cirka 15 min hemifrån till skolan.

när våren kommer, då vinterjacka ut. tunnjacka in. mössa ut, ny frisyr in. lättare kläder. åh säger jag bara. skönt. asskönt.

Kommentarer
Postat av: Albin

Jag lider med dig, palla att inte få sovmorgon! :C



SV: Alltså förlåt är bara så ovetande.

Men då vet jag, och mina fördommar är nu som bortblåsta! :)

2009-01-08 @ 20:54:50
URL: http://albiun.blogg.se/
Postat av: oskar

Jo, den var mycket bättre än förväntat. Det är inte riktigt min filmsmak, men helt OK film. Att den var så lång tänkte man inte på.

2009-01-08 @ 21:37:47
URL: http://oskarb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0