Teori om Top Model

Om ni tittar noga på top model när den startar, alltså man visar vem är med i tävlingen.

låt se säsong 1, shannon var tvåa i tävlingen, och visade först av alla.
sen säsong 6, joanie var tvåa, men visade först också.
säsong 7, melrose
säsong 8, natasha
säsong 9, chantal
säsong 10, anya

är det slumpen eller är det så?

om ni säger att det är spoilers, men jag säger bara min teori. det kan bli fel. som under säsong 2-5.

och vem visar först under säsong 11? det kan vara 60-70% chans att hon blir tvåa.

Kommentarer
Postat av: sandra

ah, låter skoj! :) ja, jag har varit där :) mina kusiner bor där :)



hur har det fungerat med tandblekning då? :)



aha, mmm det kan jag förstå :)



gjort under helgen? :)



kramar!

2009-01-20 @ 12:10:16
URL: http://rosaluftslott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0