Bloggtoppen

God morgon, massor besökare redan nu - runt 65 nu. Ni är så morgonmänniska, det är jag inte. Jag är skitledsen för det.
Men jag kollade runt och insåg att jag ligger på 15 plats vid Örebros största bloggar. Bildbevis. (Bevisa på att min blogg är beroendeframkallande, tro det eller inte.)


Sorry, jag sprayade svarta över och under mig. Det ska jag fan inte reklama dem. Men jag ska bli etta snart, så snart.

Nu ser jag att jag ligger i bloggtoppen också vid de HBTQ (bögars, och lebbars blogg.)
ännu en bildbevis för er, sucks. ni måste lita på mig nästa gång, okej?


ja, 21 plats är jag.....

Nu undrar ni säkert varför jag heter Mercid - döv och bög....
ni vet redan? en mening som gjorde er
skitnyfiken. jag är smart.

Kommentarer
Postat av: Emelie nl

man kan va uppe tidigt men ha en jävligt morgon humör, vettu :D

2009-07-11 @ 13:41:30
URL: http://bortajavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0