Det händer inte..



Min blogg blir succé , etta i bloggportalen med 2.300.000 bloggläsare varje vecka. Paparazzi, många rop efter mig... Enda fördelen är, jag hör inte. Jag kan sova i lugn och ro. Min åsikt blir allas åsikt efter dagens inlägg. Jobbigt liv!

Jag blir hetero, gifter mig med Berita, bo i villa med 5 barn. Hatar bögar, homofobi växer starkt under Beritas förhållande. Blir galen i fittor, och bli mästare i fittslickare alltså kom på tredje platsen. Inte dåligt!

Min bankkonto med 134 miljarder kr, blir skitchockad och ringa till staten. Och fråga om de har överfört? Svaret blir självklart ja. Ångrade efteråt, och tänker mycket på hur nära varit till rikedom. Nära döden-upplevelse där.

Sånt händer aldrig för mig, så är livet ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0