Lyssna på mig, bitch.



Är så arg på att de säger att rökare borde sluta röka. Och det finns varningtext på
alla ciggpaket "sluta röka."
ja, det är så farligt, ja.

Men det är lika farligt, att vara tjock. Alltså lider av fetma. eller svår-fetma.
Men ändå det är MER okej att säga till rökare "sluta röka" än till feta människor
"sluta äta".

Ni vet klart att rökning och fetma är lika farligt, så sluta hacka på de
rökare. Hacka på feta människor också. 

Sluta äta för helvete, innan du blir såhär;





känn dig äcklad va? sluta äta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du verkligen att jag ska sluta äta för att jag är överviktig? Darn, jag röker också.

2009-07-19 @ 11:29:15
Postat av: Ida

Ja eller hur, det är fan vidrigt att vara sådär fet. Kan inte fatta hur dom människorna ens kan leva med sig själva. jag tycker ofta att jag är tjock, men jag vet att jag egentligen är normal. Hade jag sett ut sådär så hade jag inte vilja leva. Men en grej med rökare är ju att dom även skadar människor i omgivningen, inte bara sig själv. Kanske det är därför man tänker mer på rökare.

2009-07-19 @ 15:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0