Mercid avslöjar...

Mr X, jag såg dig första gången i skolan. Men du lever i dövvärlden, alla vet vem du är....
Men du har dolt hemlighet - att du gillar mig. du är bisexuell.

Ändå förnekade du känslor för mig. Jag bryr inte mig om dig. Jag orkade inte då.
En dag sade jag att jag skulle träffa M, fick du utbrott!

Men efteråt sade du att du är hetero, men ändå fick du utbrott
om jag träffar M.

Du är bisexuell, släng dig i väggen. Erkänn för världen.

Förlåt.......... att jag har avslöjat om dig till
mina närmast vänner.

Men ni får aldrig veta vem han är ;) eller hon! haha

puss på X


Kommentarer
Postat av: frida

jag vet vem du snackar om ;)

2009-07-17 @ 16:17:37
URL: http://fiaspelet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0