När jag får pengar så....



 Tiger of Sweden väskan - glöm gucci, dior, marc jacobs. Dags för oss att stödja de svenska designer, tänk på Sveriges undergång på ekonomi är snart här. Och den är också snyggt till shoppning eller träning! Priset är väl runt 3000-4000 kr - bra prisklass!

 Bleka tänder - alla vet redan att det är snyggt med vita tänder. Så jag behöver inte tala för er varför jag behöver. Jag lovar att man känner sig snygg när man har kritvita tänder. 1000-2000 kr ungefär.... det beror på vart man ska bleka.

 Solariumkort - Jag tror att ni känner till vädret, jag håller med att det suger som helvete. Man blir likblek nu. Nej dags för solarium igen. Stamkund åter. Ungefär 400 kr.

 Gymkort - vem vill vara fet med 200 kg fett? Inte jag!

Kommentarer
Postat av: Askungen

Uppmuntra mig därför istället att få väga 50 kg :) Jag är 1,77 cm som du vet, men stötta mig! :)



Krivita tänder, Amerika-attutidetänder, coolt bara och jag har bleknat tänderna för snarare 2 år sedan och dom är lite vita fortfarande men ska blekna tänderna igen, krivita. Det finns billiga tandblekningskur på auktioner där man kan få köpa ifrån USA.

2009-07-10 @ 17:07:58
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0