Pengar ger lycka

Hej på er, jag har varit i "jobbet" och tjänat lite svartpengar. Ops, hoppas inte att skatteverket ska läsa här, de får dra åt helvete. Rösta moderat nästa gång, folks! Det är gött att tjäna pengar, men dela sig till de som latar sig och ville inte söka jobb. De borde utrotas! Undantag, de som verkligen behöver pengar (jag syftar på de som är mentalsjuka, döende i cancer..). Men de andra kan verkligen jobba, men jävligt lata för att söka jobb - valde att leva på bidrag. Ni borde skämmas eller utrotas. Stick ifrån paradiset Sverige!

Oj, jag har insett nyss att jag har skrivit typ en politiskt inlägg, ja. Jag kan erkänna att jag gillar politik.
Men ni folks, rösta på moderat, är ni snäll. Eller ni får fundera lite extra....

Gör ert valet lättare; så här.
Vill du ge massor pengar till de som hellre hemma och runka. Och vägra gå till jobbet, för att de tackar för skattepengar.
Rösta rött.
Vill du ha lite extra stålar i plånboken för att kunna unna DIG själv till spa eller en resa med din partner? Och du bestämmer över ekonomi själva utan staten påverkar.
Rösta blått.
Eller du som är besatt att rädda världen, leva som nudist i naturen?
Rösta grönt.

Eller hur, fundera lite...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du fullt seriös? Tycker du allvarligt att bara för att man råkar leva på bidrag så ska man skämmas eller utrotas?! Tycker du borde förklara dig lite mer exakt.............................

2009-07-09 @ 16:14:49
Postat av: julia

haha nej, moderaterna passar mig inte, helt enkelt ;) men respekt.



2009-07-09 @ 17:19:08
URL: http://skrattkramp.blogg.se/
Postat av: linda

haha söt inlägg. men moderaterna kränkar ju döva? om jag minns rätt.. hms, jag avskyr politikerna så har ej riktigt koll på de haha. har ej ens röstat nåt heller, haha.

2009-07-09 @ 17:24:13
URL: http://gommish.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur är med din aktiveratsersättning? säger du nej till den?:D

2009-07-09 @ 17:39:27
Postat av: karolina

hm, nej. det där var inte ett politiskt inlägg. långt ifrån. du slängde dig med termer och du nämnde moderaterna, ungefär så politiskt var det. inget är svartvitt. vad som däremot är tragiskt är att du uppenbarligen inte har någon koll på de övriga partierna förutom det du måste ha hört från, (förlåt mig, det är mycket olikt mig att bli defensiv i en blogg av allt oväsentligt som finns att bry sig om) dina överklassvänner.

du är inte bättre än dem du trakasserat i din blogg.

2009-07-09 @ 21:42:43
URL: http://doigt.blogg.se/
Postat av: karolina

åh visst ja. glömde nämna det.

vilket hyckleri att först påstå sig vara blå rakt igenom och ändå visa upp att du arbetar svart. ;)

2009-07-09 @ 21:44:10
Postat av: Isabella

Jag mår illa av din okunskap.



Ursäkta mig.



Du fördömer folk, och vad i helvete...nudist?! Bara för man vill bevara jorden åt sina kommande barnbarn? Är det så du tänker? Jag är förvisso inte någon miljöpartist men det är mycket bättre än moderaterna som inte bryr sig ett skit.



Gå och säg upp ditt bidrag.



Tack.



Puss.

2009-07-09 @ 22:08:39
Postat av: Veronica

jag hellre Socialdemokraterna eller Miljöpartiet iaf. gillar ej moderaterna. men värst jag FUCK är Sverigedemokraterna. hatar dom....... :P

2009-07-09 @ 22:35:19
Postat av: Nicholas

Har länge följt din blogg, men det är första gång som jag kommenterar här.



Haha så rätt angående de blå, röd o grön, den var bra.

Är själv också en moderat.

Men du borde inte ha sagt att du har jobbat svart det är något som vi moderater försöker bekämpa bort genom förenkla krångel med papper och så låga skatter som möjligt.

Men fortsätt gärna med politiska inlägg, I like it.

2009-07-10 @ 00:48:09
URL: http://mrnicholas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0