Svar på kommentaren



Ja, jag är seriös och stå för min åsikt, men det gör du? Not. Du valde att vara anonym - fegt gjort ;)
så är du arbetslös och bo i Tyresö? Skaffa jobb!
Sen skrev du "man råkar leva på bidrag." Hur menar du? Man kan inte råka leva på bidrag, och nej. Du valde att leva på bidrag, trots det finns skitiga jobb som städare. Men du kanske vill inte, för att du anser "fin" för det. Därför borde du skämmas!

update no2;
fick precis "hur är med din aktiveratsersättning? säger du nej till den?:D"
hoho
, men jag säger inte nej. För att jag skulle gå ut och leva livet nu precis som alla 90:orna. men jag måste gå de två år extra, därför anser jag att det är "rätt". Jag vet att det kan låta som dubbelmoral.

Men jag tror mest att om du har ett jobb
, du skulle vilja ha egna pengar, inte dela sig till de lata människor. Jag vet.

Kommentarer
Postat av: A l b i n - B i b l o g g e n

Hahha. Va kul !

2009-07-09 @ 17:43:49
URL: http://siigutarious.blogg.se/
Postat av: Victoria

Sv: Nej det skulle vara lite jobbigt för mig :(

2009-07-09 @ 18:05:45
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: linda

nojjiga folk finns de. ähum :)

31 juli, sorry e i örebro då... z

2009-07-09 @ 18:06:25
Postat av: isabellah

Min familj jobbar och delar med sig av till andra. Vad problem?



det stavas solidaritet....



"RÅKA" - finns! Av många skäl.



Jag diskuterar gärna med dig när du lagt ner ditt dubbelmoraliska spel :D :D



ses snart;)

2009-07-09 @ 22:16:17
URL: http://isabellah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0