12 tog livet av sig p.g.a Michael Jackson

Ojoj, läste precis.

"12 döda i självmordsvåg efter stjärnans bortgång"

jag skämtar inte, jag pratar om michael jacksons fans - 12 har tagit livet p.g.a michael är borta. jag är ledsen. ni tolv människor känner inte ens michael jackson privat, ändå tog livet av sig för "honom". men ni, jag vet att sorgen är hårt ibland. men tog livet av sig för att michael jackson är borta - för mycket. kanske så lol!

men i andra sidan finns en rykte - MICHAEL JACKSON lever.
då ni tolv har tagit livet av sig på onödigt sätt, för att han kan vara i livet =).

men läs mer http://www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/article5449139.ab

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Haha jaa det där med M.Jackson.

Jag sa det till min morbror. Han har säkert fejkat sin död. Så han får lugn och ro^^



Jag bodde i ett hus där i NY. Men nu som sagt, är jag hemma i lilla staden Motala igen... :/

2009-06-30 @ 10:38:05
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0