Blocketfreak

Sorry, jag har inte uppdaterat eller snarare sagt skrivit något på bloggen igår och idag, eller nu skriver jag ;)

men jag har varit vid datorn igår och idag, men noll bloggande. jag var mest inne www.blocket.se och jakten på lägenheten. jag vill verkligen bo i egen, får bestämma möbler, vad man äter, vara bakis i lugn och ro. (har småsyskon, det är jobbigt när man är bakis och håll sig masken inför barnen - bra förebild vill jag vara.)

och handla mat - jag älskar handla mat. så jag längtar så sjukt mycket till en lgh. men så svårt att hitta en. skitsvårt.

men jag har skrivit förut att jag skulle ha en lgh som jag ska förvandla den till carrie bradshaw-aktigt. men off. jag får leta en annan istället.

nä, nu ska jag kika in blocket igen.

Kommentarer
Postat av: L

du var mig allt en liten snygging ;)

2009-06-16 @ 22:12:32
URL: http://lovelybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0