Herregud.

En del som är 30 åringar eller är mamma till en unge har sagt till mig "sluta spamma på en fjortisblogg!"

ja, jag har
erkänt att jag spammade sönder deras blogg förut, för att jag vill spamma sönder deras blogg så deras blogg ska bli konkurs. eller ge upp att blogga - rättare sagt. hatar fucking fjortisar.

men jag tycker det är mest pinsamt att ni som är mammor eller äldre än 26 år läser DERAS blogg, det är lågt gjort av er.

skäm er istället än jag gör!

nu ska jag ta lyxshake med jonny.


Kommentarer
Postat av: Madelene - Malle

Låter nästan lite dirty med en handgjord lyxshake, eller har jag fel? hahaha



2009-06-29 @ 22:47:57
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0